روناک پروتئین

طرز تهیه رپ مرغ فرانسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

طرز تهیه رپ مرغ فرانسوی

 

ساندویچ‌ها یکی از خوردنی‌های خوشمزه، پر طرفدار و جذاب در دنیا است که به روش‌های متفاوت درست می‌شود، گوشت مورد استفاده در ساندویچ‌ها با ادویه‌های متفاوتی طمع دار می‌شود.
این گوشت طمع دار شده یکی از اجزای مهم اصلی ساندویچ هاست. 

مزه دار کردن گوشت با ادویه ها کارتخصصی و البته کمی زمان بر است ، به جای این کار شما می‌توانید از فیله مرغ فرانسوی روناک پروتئین که با ادویه‌های تازه طعم دار شده و آماده طبخ می‌باشد استفاده کنید. 

 

مواد لازم برای تهیه رپ مرغ فرانسوی:

مرغ فرانسوی طمع دار شده روناک پروتئین
ماست: ۳قاشق غذاخوری
سس مایونز: ۳ قاشق غذاخوری
ارده :۲ قاشق غذاخوری
آب لیموی تازه: ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل: به میزان دلخواه

 

برای شروع کار فیله‌های فرانسوی را در داخل تابه گریل قرار می‌دهیم و اجازه می‌دهیم دو طرف آن کاملاً گریل شود. فیله های فرانسوی به دلیل مرینیت خوب خیلی سریع گریل می‌شوند. در فاصله‌ای که فیله‌های مرغ گریل می‌شوند، سس خوشمزه ساندویچ را آماده می ‌کنیم که ترکیبی از ماست، سس مایونز، ارده، آب لیموی تازه، نمک و فلفل می‌باشد.

بعد از آماده شدن فیله مرغ، شما می‌توانید آن را به صورت کامل یا برش خورده در ساندویچ خود استفاده کنید. حال نوبت به پیچیدن ساندویچ می‌رسد.

برای پیچیدن ساندویچ رپ مرغ فرانسوی شما می‌توانید از برش های لواش استفاده کنید. در کنار فیله مرغ طعم دار شده، سیب زمینی، سس مخصوص ساندویچ، سبزی معطر از کاهو، گوجه، خیارشور هم می‌توانید استفاده کنید.

شما می‌توانید بعد از اینکه ساندویچ‌های خود را آماده کردید در داخل تابه گریل قرار دهید تا شکل زیباتری داشته باشد.

 

 

شما می توانید برای تهیه انواع گوشت مرغ طعم دار روناک پروتئین با بهترین کیفیت  به صفحه خرید آنلاین گوشت مرغ روناک پروتئین مراجعه نمایید. شرکت روناک پروتئین با حفظ زنجیره سرد محصولی با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

مطالعه بیشتر: مشاهده لیست آموزش های آشپزی روناک پروتئین

 

خرید گوشت مرغ

خرید گوشت گوسفند

خرید گوشت گوساله

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط: